luni, 30 iulie 2012

Un vis, ce se repeta la nesfarsit...

 
 
 
 
 
 
Am greşit c-am încercat să te visez
Şi chiar mă-ntreb de ce te mai păstrez
În gândul meu?... În fiecare noapte
Ţi-aud ecoul în ascunse şoapte
Te pot ierta, dar nu pot în uitare
Să te ascund... durerea-i mult prea mare!
Şi mă tot pierd în somnul ce mă iartă
Că bântui peste tot cu a mea soartă...
Chiar am greşit că n-am dorit să pleci?
Mă urmăresc secundele prea reci
În care aşteptam zâmbetul tău
Ca pe-o lumină a sufletului meu.
Şi-am aşteptat, dar n-am găsit în vis
Nimic din ceea ce tu mi-ai promis...
Poate greşesc că-ţi dau iertarea mea,
Nici nu prea cred că-ţi pas-acum de ea
Mă-ntreb şi-acum de ce te mai păstrez
În gândul meu şi încă te visez...
Greşeala mea a fost că te-am crezut
Şi poate de aceea te-am pierdut...
Când fericirea ta va fi deplină
Îţi voi trimite o rază de lumină
Te va-mbrăca-n albastru infinit
Iar eu mă voi ierta că te-am iubit…
(Am gresit – Maria Eftimie Kabbout)

******



******

Acelasi vis ce se repeta, asemeni melodiei ce tine decor Lunii... si cerul stralucind de stele, iar Eu alerg, zambesc sau plang, sa uit de zilele mai grele. Cand Soarele rasare si razele incep sa arda... as vrea sa am putere, sa schimb aceasta lume oarba. Cand aerul curat de dimineata, ca un parfum se simte... Sa ma trezesc din visul dulce la realitate, iar Ea din nou sa ma alinte. Un vis frumos ce l.am trait, ca ma iubeam cu tine... de trupul tau eram parca infometat, iar Tu ma sarutai necontenit pe mine. Cu sanii ma jucam, in brate te strangeam, ce fericiti eram!... te sarutam cu sete, obrajii, gura, gatul tot, tot trupul pe.ndelete! Iar Tu imi spuneai iubito... „Mereu tot trupul ti-l doream, incet-incet sa ma patrunda, lumina ochilor căprui... in ei ma luminam, ca in Luna, soptindu-ti la ureche, lent, ca inca as mai vrea Tu gura sa-mi saruti si sanii sa mi-i strangi, pe coapse, mana sa imi pui. Din tremur, trupul sa mi-l stingi si sa incepem iar, si iar, sa nu ne-oprim, iubite!”  O noapte de vis si asa la nesfarsit as vrea, o viata de.acum.nainte... din vis Eu m.am trezit arzand ca o stea, de dorul tau iubito si trupul meu usor vibrand, incearca sa te strige! Acum sunt cea mai luminoasa stea, de pe bolta instelata... privesc in ochi, lumina ta, Tu Luna, ramasa inghetata!

Un comentariu:

  1. Împărtășesc această mărturie partenerilor care suferă în relațiile lor, deoarece există o soluție durabilă.
    Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 2 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerile care îmi chinuie inima. Am fost rănit și confuz. Aveam nevoie de ajutor, așa că am făcut o cercetare pe internet și am dat peste un site unde am văzut că Dr Dawn acuna, un vrăjitor, poate ajuta la recuperarea iubiților. Am contactat-o ​​și a făcut o rugăciune și vrăji speciale pentru mine. Spre surpriza mea, dupa 2 zile, sotul meu s-a intors acasa si m-a implorat pe mine si pe cel al copilului. Așa ne-am reunit din nou și a fost multă dragoste, bucurie și pace în familie.
    Puteți, de asemenea, să contactați Dr dawn acuna, un puternic vrăjitor pentru soluții,
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    *Dacă vrei vraja pentru a atrage un iubit.
    *Dacă vrei ca vraja să rămână însărcinată.
    *Dacă doriți vraja pentru a opri avortul spontan.
    *Dacă vrei vraja pentru a vindeca orice boală și altele.
    Contactați-o pe e-mailul ei de contact { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere