sâmbătă, 19 octombrie 2013

21...



 
Imi place sa mananc seara, stele pe paine,
sa fac din Luna stapana Cerului.
Iar zorile, au uitat sa ma mai doara,
privindu-ti ochii plini de tot inaltul.
Pe un cal alb cu stea in frunte,
vesela  galopai in dimineata,
rar ning pinii acele desarte,
sa-mi strapunga inima lipsita de speranta.
E prima Toamna  dupa 20 de zile,
Cand te astept sa-mi spui, ramai,
macar o inca viata cu imprumut, ramai cu mine!

 
(21… - Tiberiu Pincova)
 
*******
 
 
 
*******
 
Au trecut, nu mai tin minte cate secunde, de cand te-am cunoscut… si acum mai port pe deget acel inel, ramas inca fara nume.Imi amintesc in  prima zi, dansau in jurul nostru mii-si-mii de Frunze… care mai-de-care mai zglobii, desenand ziua de maine.Obisnuiam sa mananc seara tarziu, stelele pe paine… lasand mereu pentru a doua zi, Soarele sa suspine.Te intindeam pe iarba inca, calda, Cerului sa-i fac oglinda… in ochii tai ca de smarald, stelele ardeau lumina.Din cranguri cad Frunzele, lacrimi, peste trupurile impletite… punandu-ti in par, coroana, precum miresele la nunti impodobite.Astept sa sune ceasul, dupa douazeci de zile, in Octombrie… Te-astept sa-mi spui ramai, ramai inca o viata cu imprumut, pana in Noiembrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu