sâmbătă, 18 februarie 2012

Curcubeu in alb si negru

Ma plimb prin vise
Amestecate in vant de dor,
Culori in valuri, indecise
Sclipind in albul unui nor.
Albastrul cernelii
Din calimara nocturnului poet,
Pictand placut culoarea serii
Si stelele dansand in menuet.

(Curcubeul magic – Tiberiu Pincova)

*****

*****
Un curcubeu, ramas in alb si negru, dezbrcat de sinceritatea lui... doar cu tonul bland al vocii, atarna de cer. Cerul, il intimpina mereu cu aceiasi culoare... paine si sare, de bun venit! Albastrul ce mi.a furat inima fara veste, colindand padurea verde din poveste... galbenul din toamna ce.a urmat si albul lacului sarat. Sfarsitul drumului meu, se vrea langa tine acum si mereu... in asternut, trecut de miezul noptii, am sa te.astept din nou. Am sa.ti cobor lin peste ureche sarutul meu... am sa te acopar cu impacare si vise in curcubeu. De.acum, somnul tau este mai dulce si fiecare zi incepe, cu numele meu... culorile nu mai au unde se duce si sunt doar alb si negru.n
curcubeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu