sâmbătă, 11 februarie 2012

Fluturi de taciune...

Cersesc
la tine o noapte,
in care sa detin tot timpul,
o noapte in care sa.ti spun din nou
buna dimineata!
Cersesc la tine o zi de vara
care sa.mi tina de cald in iarna.
Iti cer, o cana de lut cu vin dulce
si povesti amare la gura sobei,
inegalabila liniste in care sa existi!

(Fluturi de taciune – Tiberiu Pincova)

*****

*****


As avea nevoie deun ghem de sfoara pe care sa insir cuvinte... cu gesturi infinite ti.as atinge
trupul.
Te.as inspira dezeci de ori pe secunda si as uita sa te expir o vreme... pana cand vei fi cel
mai frumos tatuaj pe inima mea.
Fluturi imi inoata in stomac, atunci cand te privesc si tac... adanci fantani mi se opresc in gat, cand ma gandesc ca te sarut!
Am asteptat cu nerabdare iarna, cu colindatorii... la gura sobei sa ne asternem impreuna, ascultand cum focul, in soapta mesteca taciunii.
Iti recit mereu cum ma privesti, cu farmec si blandete... si fluturii din pantec am sa.i
colorez in petale de flori parfumate.
Iar dimineata,cand iti voi spune Noapte Buna!... vei veni incet, incet, cu Primavara inca
amestecandu.se cu fulgii Iernii ce s.a atasat de noi!
Voi numara stelele din intreg Univesul... cautandu.te cu sufletul, in inegalabila liniste in care
Tu existi!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu