duminică, 14 aprilie 2013

Privesc in fiecare noapte, Luna din ochii tai...

 
Luna, stapana a gandurilor noastre,
in gandul tuturor privesti nestingherita,
in ochii ei, lumina.ti oglindesti.
In bezna noptii intunecate,
tremur tot cand te privesc,
ma simt timid sa te privesc mai sus de mijloc,
ador  enorm cand te aprinzi din stele
plina de farmec si mister,
sa te cuprind in palme, sa te privesc dansand pe cer.
(Angela – Tiberiu Pincova)
 
******
 
 
 
 
******
 
Luna apartine tuturor,caci  cele mai bune lucruri in viata sunt pe gratis… cuprind in palma, strans, razlele ei, pentru a nu le lasa prada zilei si le lipesc de piept.Imi inchipui ca aceste raze sunt ochii ei, iar astfel imi poate privi in suflet, marea mea dorinta… si tremur tot cand vad a ei lumina, mai sus de mijlocu.i catifelat, timid ii mangai sanii, atat de delicati. Te privesc, imi picuri raze printre pleoape si.mi zambesti…  in fiecare noapte vi sa.mi spui: “locuiesc in inima ta, ca nicicand sa nu o lass a planga”. Lumina zambetului tau, in sufletul meu salajluieste, pe pieptul meu iti dormi fruntea… intineresc in fiecare noapte si imbatranesc in fiecare zi, alaturi de tine in eternitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu