sâmbătă, 6 aprilie 2013

Trandafir de fericire...

 
 
 
Migdal frumos ce iute-ai inflorit
Si florile in fructe se schimbara,
Amar si dulce-i zambetul ivit
Pe gura ta cand dulce, cand amara.
Din mana ta eu iau pocalul plin,
Si inchinandu-l fericirii tale
Sarut pe-argintul parfumat de vin,
Amara, dulce urma a buzei tale...
(Migdalul – Omar Khayyam)
 
 ******
 
 
 
 
******
 
Esti astrul cel mai presus de pe cer...  si plutesti lin spre fereasta, unde Eu o raza.ti cer. Uneori esti cerul, cu ale lui calesti... si.n intreg Universul Tu mi.l rascolesti. Esti steau a cea mai luminoasa, poleita cu argint...  ce.n fiecare noapte ma lumineaza, nascocind povesti. Esti pacea din trandafirul galben, ce.mi mangaie obrazul... si mireasa ce.mi canta la ureche, parfumand auzul. Esti trandafirul galben, ce infloreste.n inima mea... esti stropul cald de ploaie, ce ma trezeste din a visa. Visul meu adanc si placut, precum zambetul tau... esti spuma valurilor vietii, lovind malul meu! Esti lumina ce.mi limpezeste ochii umezi... esti ultima silaba, ce o rostesc inainte de a te visa. Esti roua de pe trandafirul galben... in care o viata intreaga, Eu doresc a ma scalda! Si dintre toti trandafiri galbeni... Tu esti mireasa mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu