miercuri, 25 aprilie 2012

O zi fara tine cat zece ani de dor...








Iubito, mă gândesc la tine
Ca un borfaş la ceasul unui lord
Şi se ciocnesc în carnea mea drezine
Şi caii fac atac de cord.
(Cel mai iubit dintre pamanteni – Marin Preda)

*****


*****

Iubirea ti.a adus in ochi tot cerul, ti.e inima in forma de.orhidee... in pieptul meu o vraja parca tese, acest portret din fata mea. Afara ploaia alearga niste frunze, desprinse de pe talpa ta... si parul a.nceput sa ti se ude, trezind din el mireasma sa. Simti iubito cum inimile se prefac in unde, iar noi ne regasim plutind... pe muzica iubirilor profunde, in care ne nastem sa murim? O noua viata faurita.n juraminte si un infinit de vieti in urma sa... ne ducem crucea sus pe munte si numele.l legam de.o stea.

2 comentarii:

  1. Intr.un colt al camerei vopsita toata.n alb o lumanare uiata plange..si.ntr.un tarziu suflul exploziei o stinge si totusi oamenii speriati ies din case bucurandu.se de fapt de jocul de artificii de pe cer ..semn ca singuaratatea alergatorului de cursa lunga ar trebuii sa ia sfarsit .,,si toata astea pentru ca visasem un om cu o pasare pe umar iar pasarea era sufletul meu ,uneori pasarea e Dumnezeu ..se facea ca eram in camera ,usa o deschidea Moartea ,,matusa , pasarea pe umar tremura , si ...omul din vis pe mine ma visa ..Ca de obicei scrii minunat Tibi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...pentru ca Tu esti visul si realitatea mea... pentru ca Tu esti, cel mai iubit dintre Pamanteni!

      Ștergere