joi, 3 mai 2012

Un somn treaz...







Inchid ochii si iti simt atingerea blanda, simt ca zbor.
As vrea sa fiu sarutul care ajunge pe buzele tale
Lumina din ochii.ti ce stralucesc, ca doua cristale.
Esti mai frumoasa decat Luna ce ma priveste.n noapte
Cu ochii inchisi te vad, te.ating, iubindu.ne in soapte.
Si nori cenusii, ce plang pe noi cu apa cristalina,
Ziua ce.si schimba haina dupa noi, din furtuna in zi senina.
Urasc si mai mult acum, distanta care ne desparte,
Si glasul inimii moarte de dor, strigandu.te departe.
Poate o lacrima de fericire,ce.ti aluneca usor pe.obraz,
Caci doar Tu iubito, esti visul frumos, ce ma tine treaz!

(Un somn treaz –  adaptare dupa Kosta Corsarul -Tiberiu Pincova)

*****




Am lovit zarea cu aripile si aerul se aseza frumos ca intr.o pictura a lui Leonardo, pe una din maretele sale cupole Dumnezeiesti... de acolo vedeam tot binele si raul, dansand  la brat cu omul.


Tot de acolo mi.am luat si dorul si iubirea si viata... am impins.o adanc in plamani.


Te iubesc mai adanc ca Universul... iar ziua isi schimba haina dupa noi.


Sarutul, dorul si parfumul, cade peste noi din nori... astept somnul care ma trezeste, zambetul tau bland, ce ma tinge in gand.


Acum, astept adevarul si viata, apoi ma pot intoarce din nou pe aceea bolta... caci am lasat trecutului, viitorul meu!

Un comentariu:

  1. Multa lume prea curioasa sau poate doar interesata, ma intreaba... "cum poetii si marii artisti au o muza, Tu ce ai?"... le raspund frumos si sincer, am o iubire eterna si o cheama Roxi, iar toate acestea nu sunt decat ganduri scrize pentru Ea... cuvinte ce unesc departarea si dorul.

    RăspundețiȘtergere