vineri, 11 mai 2012

Am adormit in gandul tau, ca Soarele si Luna...






Suntem doua pietre vrajite ce nu se intalnesc,
Asezate meticulos,  in mijloc de infinit.
Tu imi dai o raza de caldura si lumina,
Eu, te sting din dor cu umbra mea.
Arunca.mi din a ta oglinda, o raza de suflet
Si ascunde.te in a mea umbra sa te pot din nou...
imbratisa!
(Soarele si Luna – Tiberiu Pincova)

*****



*****
In intuneric, formele sunt lumina, Tu esti Soare, Eu sunt Luna... acum inteleg de ce ne intalnim decat in gand, sadind pe cer stele. Mintea vede ce nu poate aude si sadeste in suflet, ce nu poate sti... asculta timpul, ce formeaza stele, cate nu iti poti inchipui. Ascunde.te in mine.n noapte si iveste.te din nou in zi.de.zi... asterne peste mine soapte, umbre si lumini multicolore si fa.ma sa le pot simtii si auzii. Desparte.ma etern de zi si noapte si umple.mi cu tine golul... atunci vom dansa impreuna, cu Pamantul amandoi ne.om invarti!

2 comentarii: