sâmbătă, 19 mai 2012

Where the hot meet the cold, the spirit meet the soul...






Am murit de multe ori,
atunci cand nu stiam cum e iubirea.
M.am renascut din nou,
cand te.am intalnit pe tine.
Am crezut ca iubesc,
la fiecare rostire a acestor cuvinte.
Dar doar cu tine,
am simtit fiecare litera ce le compune.
De atunci ma trezesc in fiecare zi,
repetand intr.una...
Te iubesc, te iubesc, te iubesc!
Te regasesc in gand, dis.de.dimineata,
te pierd tarziu in noapte, in urmatorul vis...
(Pentru ca iubesc - Tiberiu Pincova)
 *****





 *****
Acolo unde caldura sufletului si a credintei,  intalneste frigul singuratatii si al tristetii... acolo unde spiritul se intalneste cu trupul, incerc sa exist in aceasta lume. Nu am facut nimic din tot ce am creeat, pentru a fi mai bogat sau a parea un rasfatat... am facut totul pentru mine si unica clipa, a vietii ce mi.a fost daruita. Am profitat de fiecare secunda, pentru a fi mai bun, mai sincer, mai aproape de Cer... pentru ca in sinea mea, cred ca  este, distanta ce ne desparte de realitate. Am profitat de sunet, de lumina, de culoare... si am atins, tot ce este mai frumos pe acest Pamant.
Mai am un singur petec din intregul ce creeaza acest Univers... o pagina ramasa goala, pe care doresc sa scriu poeme si.o panza pe care sa pictez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu