vineri, 11 mai 2012

Am adormit in gandul tau...






Hai iubito, dormi, aseaza.te usor pe bratul meu,
nu te gandi ca.i prea scurt, se intalneste cu gandul tau!
Ai adormit? Scrie.mi din vis un basm frumos,
aseaza.mi iubit.o cantec! Un cantec pe care sa.l pot vedea,
un cantec sa.l pot auzi in suflet,
acolo unde ma doare cand nu te vad!
(Aseaza.mi iubito cantec – Tiberiu Pincova)

*****



*****
Atunci cand poti auzi soaptele cand intalnesc linistea... acolo este imbratisarea si sarutul meu, iar Tu,intreg  Universul. Un Univers in cautarea unei singure stea, careia sa.i dau numele tau... falfaitul aripilor si pasarea care sa o numesc la fel. Muntii, pomii, florile si apa... poate un pic din numele meu! In somnul nostru, am dormit toate acestea la un loc... acum respir visul si speranta unui nou somn impreuna. Te iubesc, te iubesc, te iubesc... dormi cu mine in gand, stinge lumina, sa te te pot vedea!
- va urma -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu