miercuri, 21 octombrie 2009

Doi metri sub pamant...




Sper ca voi rezista, ca aici e familia mea
E bine sa ai langa tine prieteni ce-ti vor binele
Dar unii nu inteleg cum de Tu reusesti
Sa faci tot ce iti doresti
E bine ce fac, ca fac si merg in continuare
Nu las capu plecat si nu spun nici ca ma doare
Tu crezi ca Eu nu ma simt ranit
Ca sunt gonit alungat judecat dar totusi de ei inspirat
Cate`odata ma simt asa de singur... fi sigur
Ca Eu nu am de ce sa mint... fi sigur si va asigur
Ca fiecare gresala facuta iti face cate`un bine
N`avea incredere in altii, ai incredere in tine
Treci peste obstacole treci peste diferente
N`avea incredere in oameni ca au multe fete
Nu avea incredere nu`ti pune baza in femei si prietenii
Aceiasi treaba o aud mereu, aceleasi melancolii
Fiecare om are un suflet
Fiecare om merita`un zambet
Fiecare om are o sansa
Fiecare om greseste pentru ultima data...



Iti poruncesc, da-mi carnea ta... ba Nu... da-mi haina ta, oricum, da-mi totul din ceeace ai!!!!
Dar am uitat sa intreb... scuza-ma... ce ai, ce este al tau si poti impartii cu mine?
Iarta-ma... intreb, pentru ca nu am suficienti bani sa-ti cumpar increderea... nu am suficiente proprietati sa-ti castig dragostea si poate nu am suficienta vlaga in mine sa-ti pot demonstra asta!!!
Vrei sa fiu mut... tacit... surd si orb... dar Tu ce-mi oferi in schimb?
Dragostea ta plateste toate astea si Tu esti multumita... sau astepti sa-mi sufli ultima farama de sanatate pentru linistea din tine?
Am incalcat legea sufletelor mama sau am incalcat un juramant solemn... spune-mi te rog, pentru ca Eu a trebuit sa fiu atunci cand Tu imi cereai toate acestea, mut, surd, orb... alambicat... iarta-ma, dar mi-am pastrat acelasi nume ce il am si acum!!!
Iarta-ma, dar am ramas cu plasa carpita... in fund, ultima data si crede-ma, este ca noua... cineva o vrea... iar Eu i-am oferit-o cu toata inima... pentru ca Eu am fost acolo unde Tu ai lipsit mereu, iar petecul ce-l am de la tine, a fost prea scurt pentru viata ce o am inainte!
Ramai cu bine si tine mereu minte... amintirile frumoase, au un loc special in sufletele noastre... sa fi mandra de asta!

Un comentariu:

  1. Esti dus cu creierii capului.Si ma rezum aici sa nu-ti dau un citat copiat de pe goagle spre exemplu tot cu N...Noica,Nicolae Iorga,Nietsche,Neruda......etk
    Deci esti un boem penibil cu cosuri pe fata care citeste toata ziua poezii si incearca sa agate prin blogging.De altfel nici nu te atacai mai ales ca nu ti-am adresat tie chestia expre cu subiect si predicat.
    Evita sa-mi mai scrii sau daca nu prima data vezi sa nu te muste receptorul apoi sa ai becul aprins si cand comentezi fa-o ca ai mai jos un formular de contact la contact sau pe pagina care se cheama acasa sau home nu total pe langa la un subiect

    RăspundețiȘtergere