luni, 29 martie 2010

Iubirea mea-i in tine…




Daca iubesti averea
Si simti c-asa e bine
Si luxul si puterea,
Nu ma iubi pe mine!
Daca ti-s dragi falosii
Si cei de prin vitrine,
Modernii si frumosii,
Nu ma iubi pe mine!
De vrei sa fiu ca altii,
Atunci cand sunt cu tine
Si iubesti diplomatii,
Nu ma iubi pe mine!
De-ai vrea sa fiu mai tare
Si sa n-auzi suspine,
Atuncea cand ma doare,
Nu ma iubi pe mine!
Daca-ti doresti placere
Si uiti de tot cand vine,
Pot altii sa ti-o-ofere
Nu ma iubi pe mine!
De vrei sa fii nevasta
Celor ce-s buni cu tine,
Sunt multi pe lumea asta,
Nu ma iubi pe mine!
Doresti perfectiune,
N-o cauta in mine.
Lumea-i desertaciune,
Nu ma iubi pe mine!
Dar de iubesti iubirea
Ce sta ascunsa-n tine
I-ti dau nemarginirea:
Iubeste-ma pe mine!
Inima mea-ti va spune
Ca bate pentru tine.
Si nime-n asta lume
Nu te-o iubi ca mine.
Si daca-mi simti iubirea
Inchide pumnul bine,
Ca-n mana-ai fericirea:
Iubirea mea-i in tine...



Demult, atunci... tare demult, candva... pierdut acolo, in infinit, traia un gand... gandul meu la tine. Nu stiu acum sa-ti spun, sa-ti povestesc, era etern din fire... era, de iubire.
Demult, atunci, candva... tare demult, stiam tacut iubirea s-o ascult, s-o invat, s-o port, s-o daruiesc... eram mic, dar in iubire, mare. Atunci, demult... undeva, candva... ti-am scris o poezie, dar nu stiu ce-am facut cu ea... poate i-am compus si o melodie, apoi am ascuns-o adanc in inima mea. Tin minte, ca-ti cantam des aceasta poezie... cat tinea ziua… iar noaptea iti visez scrisori, in care iti povestesc de mine... cuvinte cat sa tina pana-n zori, sa fie iarasi, maine! Acum, nu mai compun scrisori... si nici melodii cu gust de poezie... iar cand se face mereu maine, sunt coplesit de dor... sunt absorbit de tine!
Demult, atunci, candva mereu... mi-ai dat din gandurile tale ca sa beau, sa ma hranesc cu tine... din alb si negru mi-ai facut curcubeu... si zilele mi le-ai facut senine. De-ar fi sa te aleg ingerul meu... te-as alege dintre sfinti numai pe tine! Cand mana-mi asterne aceste randuri, e scrisul meu... si sufletul e de la tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu