miercuri, 15 decembrie 2010

EU!

"Imi pregatesc in suflet
un cimitir pentru cei dragi.
Primul in el a fost
copilul din mine;
a urmat iubirea neimplinita.
Ceilalti
intra pe rand, desculti,
cu cate o lumanare in mana,
pentru iertarea pacatelor mele..."




Imagini ale trecutului imi evadeaza din subconstient iar ochii mintii reconstituie scena unui vis de mult apus…imi simt sufletul saracit de vaicarelile si pataniile inimii. Improvizez un carnaval, in care sa fiu tot Eu dar sa ma pot si ascunde… imi plec fata in palme plangand timpul ce se scurge din mine, asemeni nisipului dintr-o clepsidra. Un sunet inabusit, o muzica uitata si o voce tipatoare imi sopteau in urechi. " Vino! E timpul sa vii!"
Desenez pe o coala alba in culori inchise gandurile si visele tale sau ale mele… aveam mainile prafuite de la pastelurile colorate de sperante. Ochii s-au departat in vis, in timp ce valvataile Soarelui clipoceau stins pe cerul tot mai intunecat al noptii.
Nu-ti pot descrie fericirea ce ma cuprinde, la gandul ca voi fi cu tine, chiar daca te caut si nu te
gasesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu