miercuri, 15 decembrie 2010

Iubesc un inger!

Eu nu strivesc corola de minuni a lumii
şi nu ucid
cu mintea tainele,
ce le-ntâlnesc
în calea meaîn flori,
în ochi, pe buze ori morminte.
Lumina altora
sugrumă vraja nepătrunsului ascuns
în adâncimi de întuneric,
dar eu,
eu cu lumina mea sporesc a lumii taină -
şi-ntocmai cum cu razele ei albe luna
nu micşorează, ci tremurătoare
măreşte şi mai tare taina nopţii,
aşa înbogăţesc şi eu întunecata zare
cu largi fiori de sfânt mister
şi tot ce-i neînţeles
se schimbă-n neînţelesuri şi mai mari
sub ochii mei-căci eu iubesc
şi flori şi ochi şi buze şi morminte.
(Eu nu strivesc corola de minuni a lumii de Lucian Blaga)
*****

*****
Tu, o petala de suflet, ce mi-ai atins tristetea si m-ai facut sa tresar… apoi te-ai contopit cu fiinta mea si m-ai facut sa plutesc. As vrea sa vad cerul senin deasupra mea impreuna cu tine… as vrea sa iti dau lacrimile mele sa iti speli fata plina de durere.
As vrea sa fiu acolo sa simt singuratatea impreuna cu tine… o noapte cu ploaie fara stele stand la geam gandind cu tine. Mi-e dor de ochii blanzi, ce se pierdeau cu mine-n noapte… mie atat de dor sa ma alinti, sa-mi fi aproape. Mi-e dor de ale tale buze, ce imi vorbeau in soapte… de noptile lungi cand adunam in rugaciuni sperante. Te vreau langa mine aici, dar stiu ca nu se poate… de mine aminte sa iti aduci, cand vei uita de toate! Mi-e dor de imbratisarile tale calde pline de parfum de suflet si iubire… ma ustura ochii cand ii inchid si-ti simt bratele ce ma cuprind.Vreau sa ma cufund in marea gandirii tale, sa ma prefac in picaturi de ploaie… sa cad sclipind in taina lunii, imbogatind intunecata zare. Apoi, zilnic sa te caut printre sufletele calde ce pasesc pe pamantul moale… in fiecare rasarit si apus de Soare, in fiecare ochi de intuneric, din patul nostru mare. Caci Eu iubesc pe-acest Pamant… si flori si ochi si buze si morminte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu