luni, 14 decembrie 2009

Cand degetul inelar ma doare…



Privesc catre cer si alerg,
Un cer plin de ganduri si stele,
Asa ma cunosc, ma reculeg,
Calatorind in astral printre ele.
Vad patimi si vad dorinti,
Chem aprig spre mine iubirea,
In vise si simturi fierbinti,
Doar eu si regasirea.
E intuneric si noapte,
Dar bolta e instelata,
Ascult sarutari, ascult soapte,
Si viata mi-e luminata.
E cantecul inimii iar,
Ascult un refren drag, de suflet,
Sa simti, sa doresti e un dar,
Vibratii si vorbe in cuget.
Tacerea noptii e lina,
Si canta odata cu mine,
In foc de chemari si lumina,
Sclipiri de chemari catre tine.
Suntem aici, amandoi,
Privind indelung catre noapte,
Iar ochii ii tinem inchisi,
Prin sarutari si prin soapte.
Acum ne-asezam impreuna,
La masa cuvintelor mute,
Si hrana din suflet e buna,
Caci ne iubim pe tacute.
Nimeni nu e ca noi,
Doar cerul se afla mai sus,
Vad chipuri in stele si voi,
Vedeti ce-i tacut, si nespus.
Asa cugetau inimi calde
Strangand alt buchet de sclipiri
Petale schimbate-n smaralde
Si clipe de vis in trairi.



Astern iarasi iarba cu piciorul… prin lume, prin nori, prin vis… si degetul inelar al mainii stangi ma doare, de cercul aprins. Am fost ranit de o sageata, care m-a atins…
isi aduce aminte obrazul, de asta cat am plans. Imi aduc aminte, de timpul cat am stat pe loc… cand ieri eram cort, acum sant cat un bloc. Imi aduc cu drag aminte, de cei ce sar prin foc… ca sa-mi fie mie bine si sa am noroc. Tarile prin care, am tot colindat, nisipul pe care l-am adunat… traiesc intens prezenta clipa, sunt doar nisipul din clepsidra,
ma scurg incet, incet spre tine, intr-un maine, ce spre tine vine! Sant doar un inceput, dinspre ieri catre maine… ieri eram tacut, astazi vorbesc cu tine… ieri eram mut, acum vorbesc din tine. Fa-ma Doamne forma, sa fiu peste tot… fa-ma Doamne umbra sa fiu in tot… cuget de inimi calde, buchet de sclipiri, schimband petale in smaralde… clipe de vis, in trairi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu