joi, 10 decembrie 2009

Good Morning Beautiful Day...Good Morning Beautiful...



Good Morning, Beautiful
How was your night?
Mine was wonderful with you by my side
When I open my eyes to see your sweet face,
it's a good morning, beautiful day!

I couldn't see the light
Didn't know day from night
I had no reason to care
But since you came along
I can face the dawn,
'Cause I know you'll be there.
I never worry if it's raining outside
'Cause in here with you, girl
The sun always shines!

Good Morning Beautiful Day...Good Morning Beautiful...
It's a beautiful day...Good Morning Beautiful...Good morning...Good Morning Beautiful
What a beautiful day... Good Morning Beautiful!


Poate ca am scris zilnic doar pentru tine, cuvinte, soapte, taceri… am inventat cuvinte doar pentru noi, ei, nu le vor intelege niciodata… “un suflet geaman intr-o oglinda sparta”… pomul ce-si intinde pe jos frunzele si din cer caderi de noua zi.
Buna dimineata zi senina… Buna dimineata, a mea frumoasa, sufletul meu plin!
Sigur am scris din suflet pentru tine… stiam ca undeva existi… “al cincilea anotimp, pianul marii”, doar pentru tine preludiul ploii, cu nori cu vant si stropi cadenti catre pamant… tot pentru tine curcubeul zarii, al ploii cu pamantul legamant.
Ma incapatanez sa inteleg misterul reincarnarii si toate piesele din puzzle-ul ce inca mai lipsesc… puterea sufletului de-a prinde aripi, acei ochii ce dincolo de tine se opresc… iubirea, singura putere care-ti da ochii care, aceea lumina o privesc.
“Nu insemn nimic mai mult decat inima mea”
Poate o gramada de maini ce inca mai scriu pentru tine si ochii tai senini ce inscrisul il citesc… dar Eu scriu sigur, atat de ciudat, de alambicat incat sa ma intelegi.
Buna dimineata iti spun frumoasa domnita… Buna dimineata zi senina… condu-ma catre zborul soimului la ceruri… sunetul de aripi ce-l iubesc!
” Nimeni mi-a spus ca undeva asteapta fericirea sa-mi dea o imbratisare straina si sa-mi sopteasca cea mai adanca tacere din lume... Nu, nu am sa plang... lacrimile mele nu-s pentru tacere... lacrimile mele sunt pentru cuvinte ,pentru cateva nimicuri si pentru atatia nimeni.
Acelasi nimeni mi-a spus ca undeva asteapta umbra vietii mele sa-mi dea o palma peste suflet si din aceasta lovitura sa-mi scuture in neant toate lacrimile neplanse."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu