luni, 21 decembrie 2009

In oglinda...



Cand crezi ca poti ceva, cazi din imbratisare… nu poti,
dar iese din tine o putere ce dramuieste fericirea.
Trecerile prin fiinte lasa noduri pe care le desfaci intre statii,
cand linistea accelereaza schimbarea si vezi prin panza lumii
un loc in care timpul nu se defineste prin pierderi de sange,
ci prin umplerea unor contururi.
Ii surprinzi venind dinspre usi, cu inima care iti lipsea
de cand ai ales sa faci pe plac nisipului
si ai legat in lant libertatea in numele dublurii ei.



Niciun zid si nicio carare, nu-ti arata pe unde sa pasesti... ai acel suflet minunat, ce te face sa creezi forme... caci croitor ti-e cerul. Cine iubeste, traieste, iar Eu nu stiu cuvantul "fermecat", caci amorul nu-ti da voie sa creezi si iti fura si lumea, si ecoul!
Astrul puternic stralucitor lasa perdeaua sa cada si sa acopere litera "R", aproape din coada, care ar deschide inelul salvator... un drum alb spre aceea poarta! Dar noaptea ca o noua taina se intinde, cu parfumul stelelor ce le aprinde... am dat sonorul lumii la minim, astfel incat sa nu auzi acesti pasi care se indrepta catre tine... aprind lumina si o sting la nesfarsit ca sa stiu ca este stinsa... este un soi de dor de tine care nu trebuie spus... cind mi-e dor de tine devin un inger, iti arat aripile mele sa ma crezi... sunt, cu "u" nu "a", un inger adevarat, nu sunt de zapada... si zbor, sa nu ma confund cu albul zapezii, iar in mana port un arc, sa ma diferentiez de tine, pasare rara... daca te-am ranit, este pentru ca asta e misiunea mea! Curand, vom deveni umani, iar cerul ne va schimba costumele, vom deveni vizibili in, El si Ea... alb si negru sub o arcada de trandafiri albi... doar muzica cuvintelor:
"Am invatat de la lume, ca frumusetea consta in traiul izolat in varf de munte... fara sa cunoasca adevarata fericire a escaladarii si felul in care urci pantele abrubte, spre varf... ca dintotdeauna copilul cuprinde in pumnul lui mic, degetul mare al tatalui si il tine strans pentru totdeauna... am invatat ca doar un "om" are dreptul sa se mire cand cu sinceritatea sa, culege mii de aprecieri si ovatii... am invatat ca mai sant o gramada de lucruri care le pot invata de la Ea... am invatat ca din iubire, TOTUL!
Cand se priveste pe Ea, ma zareste... cand ma privesc pe mine, o vad... din clipa aceea, nu ma mai satur sa ma privesc in oglinda!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu